Selasa, April 20, 2004

hem..dah lama xmenulis..agak bz skit akhir2 ni..jari pun mcm dah stabil sbb byk sgt menaip..

hari sabtu aritu..aku pi pc fair kat pwtc dgn adikku,ajie..as usual..ramai org..thn lepas kami pegi hari sabtu dan ahad..tp tahun lepas amsa tu aku kat um...xcuti..masa sem lepas la..tp skrg time cuti..kebetulan adik aku balik..ape lg..ushar2 barang2 kat situ..kali ni aku mampu beli pendrive dan cd citer arab..adik aku lak beli soundcard,usb apacer dan software bayan..ade citer sedih..kitorg masuk satu contest tu..ntah camne aku hampir2 dapat smarthumb tp dah xde rezki..nak wat camne...wawa..ade hikmah la tu..balik dgn adik dgn komuter..brg xsebesar thn2 lepas tp mahal tu biasala..sampai kat stesen,solat jap..masa tu jumpa ade sorg bro. ni kurang upaya..insaf aku..org camni jaga solat..kita yg sempurna ni camne pula..kebetulan ade sorg budak nila..aku kira student lagi..jd imam..sejuk skit hati ni..xsume remaja ni lagho2 ade juga yg baiknye..nafsi2 la kan..

hari ahad lak ade aku pi muktamar dr pg sampai ptg..tu yg sibuk skit tu..

semalam adik aku pakai pc..then..mlm baru aku pakai tp xsempat nak menaip..ade hal skit..mlm tu antor mak dan ajie naik bas pi perak..

arini..xde ape yg best pun..life mcm biasa..boring juga..baca news pun..kdg2 aku naik jelak..balik2 citer yg sama..jenayah,sosial yg berleluasa..dll...kalau citer bab agama pula..mesti ade yg kontroversi...malas nak komen byk..aku pun xsehebat dan setinggi mana pun ilmu...baru sekelumit je..tu pun mcm kuman kot..xlayak nak bg komen..

tujela kot..esok2 mungkin xdpt menaip dan merepek lagi dlm masa yg lama juga..sbb aku nak pi KL..ada urusan penting..doakan keselamatan aku ye..xkisahla bg yg kenal atau x..yg tertgk blog aku ni ke..bg yg xkenal aku ni..doakan atas dasar kita seaqidah dan seagama ye..

wallahu 'alam..ma asobakum hasanatin faminallah wama asobakum say'iatin faminnafsi..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks