Khamis, April 01, 2004

alhamdulillah...berkesempatan utk menulis lagi..
agak penat hari ini..persediaan terakhir utk program adik2..mlm rabu bertolak ke bangi..pd kol 930 bertolak pula ke shah alam..menginap di quality hotel,teman akak.lawa bandar shah alam ni..terancang,teratur dan aku suke tgk landskap depan quality hotel..tempat pun nampak strategik..ptg rabu makan kat luar..pakcik&makcik aku belanja..aku pesan nasi madras dan air tebu(sememangnya aku suke cube makanan yg baru,yg pelik..hehe)not bad..sedap juga..pedas pun ok gak..alhamdulillah kenyang sungguh..

mlm tu balik ke bangi anto pakcik&makcik aku dan aku dan akak bertolak mlm tu juga ke seremban.sampai2 seremban singgah terus ke rumah adik fikri,meeting program.warghhh..sampai kol 1150pm.balik2 je kene stay up utk siapkan modul..last2 syahid gak..yela seharian tak tidur..penat betul..

pagi ni pula bangun awal utk siapkan modul yg terbengkalai..330 ptg singgah bank jap masukkan wang RM200 dalam akaun abgwan...tula org tanya aritu jual mahal..segan konon nak pinjam..aku xkisah..bile org susah kita tlg..lain kali aku susah,Allah akan permudahkan pulak..ye x?apbl kita permudahkan org lain,Allah akan permudahkan kita pula..insyaAllah..lgpun abgwan pernah tlg aku..:)

"celakalah manusia yang hanya mementingkan pakaian lahir,sedang batinnya tidak diberi pakaian yang sempurna"-syeikh muhammad abduh

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks