Ahad, April 11, 2004

alhamdulillah..berkesempatan jua kini walaupun agak lama xmencoretkan kata2 di sini..

singgah di blog salah seorg sahabat(sambil dgr interlude dan bunyi ombak)..arghh kenangan lalu menggamit kembali..tika mana bersama rakan2 seperjuangan di nilam puri..suatu kenangan yg indah..kami pergi rehlah same2..ada rehlah majmuah,rehlah kwn2 sejemaah dan rehlah sahabat fillah...bersama muslimin dan tanpa muslimin..arghhh sungguh damai...pantai di kelantan memang best...nak2 pantai di pedalaman..jauh dr hiruk pikuk bandar..cume aku xpernah rehlah di pantai cahaya bulan..walalupun terkenal(pernah pi..tp waktu kecik2)..tp skrg pantai tu kurasa makin panas,dahla xleh mandi..ramai org pula..hehe..ape2 pun sahabat2 tetap best..kenangan itu xdpt luput dr ingatan..nak2 kalo dgr bunyi ombak camni...arghh...andai boleh jd mcm citer back to the future..bestnye..tp itu sume mustahil..masa tetap berlalu..yg lalu menjadi nostalgia & kenangan indah,kini adalah realiti dan akan dtg adalah impian..

sblm menulis td,byk sahaja idea yg ingin diutarakan,namun apbila jari sudah menaip..sumenya menjadi tidak keruan..semuanya hilang..agaknya mereka(idea)jln2 cari pasal kot..nape ek..mungkin aku byk makan kepala ikan paus kot(perkataan yg biasa kusebut buat2 rakan2ku yg pelupa..aku pun camtu gak..hehe)..ataupun xsesuai kalo org lain tahu kot..lantak apepun..catatanku mesti diteruskan,ye x..kalau x,apa gunanya blog..hihihi..

harini,ade junior ingin jdkan aku ukhtinya..erm..ukhti fillah..insyaAllah..aku xkisah..boleh menjadi pendengar setia pun dah cukup bg aku..mungkin ilmu yg sedikit pd aku boleh kukongsikan bersamanya..
namun aku ni takut menjadi perhatian org sebenarnya..aku suka simple..memangla kita suke org suke kita..same2 memahami..tp aku ni xbaik mane..takut aku xmampu tunjukkan teladan yg baik buat mereka..aku takut mengecewakan org..sbb tu kdgkala aku suke low profile..hehe ye ke?ceh,perasan tul..ntahla..susah nak kenal diri sendiri kan..(sometimes la)..ntahla..man ana?who am I?yg pasti aku adalah hambaNya yg hina..sekadar menumpang di bumi Allah ini..meneruskan hidup yg entah bile penghujungnya..mungkin esok,lusa atau hari ini...selamanya?ohh tidak,kerana doremon xbg aku pil pjg umur..hehe..just joking..

keje?masih xtemui lg...mane xnya..duk umah je..hehe..bkn ape..kemudahan tiada..agak susah utk ke sana ke mari..alasan ke tu?ntahla labu..yg pasti aku juga nak cari keje..xpun nak belajar sesuatu yg baru..tp xtau mane nak dimulakan langkah ini..wait and see la gamaknya..

okla...sambung lain kali...wassalam

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks