Jumaat, Julai 02, 2004

Bismillahirrahmanirrahim..
hehehe..sudah lama menyepi diri...akhirnya dpt juga masuk ke dlm blog ini melalui celah2 ruang lingkup kehidupan yang ada..kesempatan ini pun aku xdpt lama utk berkongc coretan kehidupan...cume aku nak ajak member2 yg sempat jengok blog aku..jom le pi karnival mahasiswa kat gazebo..mulai 30hb-4hb..kalo xsilap la..sepatutnye aku kene jaga gerai..:D..nak settlekan add subject jap..dahla arini last..xpasal2 je nanti..okla,bg student sekampus,kalo rajin,mehler dtg ke gerai PMAPIUM..sebelah dgn persatuan anak nogri 9..hehe..tu yg best tu..sebelah2 jerk..oklah..time 2 go now..jumpa lagi di lain masa...awal2 minggu ni agak sibuk dgn pelbagai hal..byk aku nak citer dan kongc bersama..tunggu dan lihat saja lah..waasalam..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks