Selasa, Julai 13, 2004

Bismillah..
erm..alhamdulillah..Aku dikejutkan oleh malaikat di awal pg..yela..semalam tido punyela awal..budget nak baring2 jap sblm sambung menaip..last2 bangun2 dah 515am..komputer masih menyala..aii..apelah nak jd aku ni..membazir satu hal..astaghfirullah..pi surau..rase2nye dah nak masuk waktu..tp surau masih gelap..nampaknya ramai pejunag2 masih 'syahid'..alhamdulillah..berkesempatan juga nak solat jemaah..yela kdg2 terlepas juga..hehe
pagi2 aku dah kene pi API..arini giliran jaga buku jualan..erm..tugasan menggamit pengorbanan lagi..kuatkan aku yg Allah..jgn jd malas..amanah terpikul di bahumu..ingat skit noo..kelas arini start kol2..sarapan kat cafe AI je..then dlm kol 12 tanpa dirancang ziarah x-partner keje aku masa kat NP..die masuk wad..
alkisahnya kami bertiga sesat kat UH...penunjuk jalan salah beri maklumat..nasib baik xcukup kiraan saie..ade la dlm 3kali saie..hehe..besar juga UH tu..nak pi menara utama pegi menara timur lak..nasib baik xterlajak kat menara klcc..ha..merepekle tu..hehe..akhirnya sampai juga ke tempat yg dituju..ade lg sahabat2 lain masa tu..batch aku juga..syafakallah ya akhi..sakit itu tanda Allah syg kita..insyaAllah..moga cepat sembuh..
tetibe masa menaip ni aku rasa xsedap hati plak..erm..okla nak solat..pasni ade titas..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks