Ahad, Ogos 01, 2004

alhamdulillah..akhirnya dapat juga bukak weblog nih...nape kamu sih?enggak boleh dibuka sejak akhir2 ni..hehe..skrg aku kat umah..sempat aje aku balik..sebenarnya aku kene pi sekolah lama..ade bengkel utk nuqaba'..tp sebab masalah2 tertentu..xdpt juga aku turun sekolah..namun aku harap,semua dapat berjalan dgn lancar..amiin..

erm..dpt gak rilek jap kat umah..semalam lewat gak aku tido..dpt borak dgn akak angkat aku yg skrg berada di UK..kebetulan plak die on..tp yg sedihnya semalam last die online..sbb die nak pindah umah..lama la aku nak kene tunggu..wawawa..alhamdulillah Allah temukan aku dgn die semalam..dpt lepas rindu skit..UK tu bkn Ulu Kinta atau Ulu Klang ..UK kat negri omputih tu.. bile la aku nak jejak kaki kat sane ek..wallahu 'alam

sejak akhir2 ni nak kate tertekan ntahla..byk sgt keje..ade org perli aku..kalah YB....abg angkat aku kat mesir lak kata aku ni kalah Tony Blair..sibuk jerk..sian gak kat roomate..selalu ditinggalkan...kdg2 rasa mcm aku byk keseorangan...ye ke?ntahla..sume tmpt kene pi..org lain rilek je aku tgk..ade yg suke ponteng..aku?hehe buat masa ni lehla istiqamah kot..esok2 xtaula..aku pun manusia gak..bkn robot boleh di'set'kan utk bekerja saja..aku juga punye perasaan,fitrah aku juga kene dipenuhi..rehat,tido,makan,...yg penting study..

sebut pasal study..aku makin risau..xsempat lg nak ulangkaji...aku tahu kelemahan pengurusan aku..management lemah betul...tp yg buat aku tensen bile berdepan dgn keje2 yg xramai org beri komitmen..aku bkn nak salahkan sape2...muhasabah diri kita yg penting...mungkin kesilapan dtg dr aku..aku sedar,aku xpandai lg bahagikan masa...tp aku perlukan sokongan,bantuan,perhatian seseorg..aku xlarat nak bergerak sorg2...baru aku sedar..masalah aku masa kat Nilam Puri xsehebat di KL ni...ujian Allah beri di NP rupe2nya utk mengajar aku sbg muqadimah dan teori dlm berdepan dgn praktikal sebenar dlm medan perjuangan ini..

sejauh mana aku mampu bertahan?aku xpasti..tp aku harapakan doa keluarga,rakan seperjuangan dan sahabat handai dalam meneruskan perjuangan murni dan suci ini..renungi dan insafilah diri sendiri..taqarrubkan hati dgn Allah...yg buat aku sedih skrg..kurasa pengisian diriku smkin berkurg..sbb disibukkan dgn bende2 teknikal...

erm..aku xleh lama ni..sbb aku nak bersiap utk pi PC Fair..heheh..nak ushar2 ape2 yg patut..okla..salam permisi dariku..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks