Rabu, Mac 24, 2004

alhamdulillah...umurku masih dipanjangkan..dapat menghirup H2O ni pun dah kira bagus..pinjaman Allah semata..entahla..sejak akhir2 ni..hati xbape sedap..selalu sgt moody,sensitif...natijahnya ramai yg kene tempiasnya..maafkanku..abg dah kecil hati..kwn baik dah jauh hati..memang dah nasib..duk gatal lepaskan kat org buat ape?diri sendiri la salah..maafla kengakwan..bukan niatku begitu..

apela nak dicoretkan..ikutkan aku xbiasa mempamerkana isi hati utk diketahui org..biarlah lara ini ku pendam sendiri..cewah..xpandai nak sastera2 ni..tp aku suka tgk org bersastera..kekadang aku ingin jd seperti mereka..tp ape2 pun jd diri sendiri..masing2 ada kelebihan masing2..cume kita xpamerkan dan luahkan..ntahla..ape kelebihan aku?merapu kot...hehe..

ha..citer masa aku pi perak aritu..ok la jugak..masa kat terminal seremban teringat aku masa travel ke kelantan..tnpt pengajianku suatu masa duu..rindu sgt kat nilam puri..

nantila sambung citer balik...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Nak Kenal Lagi??

Emel = alsalsabil@hotmail.com
YM = zanjabil27@yahoo.com
FS = laislamic@yahoo.com

Great Morning ©  Copyright by RaUDhaH Al-BaAn | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks